Samsung HW-K651 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-K651 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

C.W. 07-06-2017

Samsung HW-K651

Geschreven voor: Samsung HW-K651 zilver

Deze soundbar heeft een mooi strak design, subwoofer wordt draadloos aangesloten. Eventueel nog losse speakers van Samsung aan te sluiten voor 5.1 geluid.

Het geluid wat uit deze soundbar komt is goed (boven gemiddeld), subwoofer maakt het geluid helemaal af.

Zeer blij met deze aankoop.

• Geluidskwaliteit
  • Multiroom App

Minpunten

• Kabels lastig aan te sluiten
  • In de zonlicht is het scherm niet leesbaar

Gergo 23-04-2017

Mooi design, Super geluid

Geschreven voor: Samsung HW-K651 zilver

We hebben deze soundbar (HW-K651) gisteren gekocht en direct aangesloten op onze 3 jaar oude TV met de bij geleverde kabel (ook van Samsung).
Enorm blij met deze aankoop. Echt fantastisch helder en mooi geluid. Alsof je in een bioscoop zit. Ook erg handig dat je vanaf je mobiele telefoon rechtstreeks verbinding kunt maken voor het afspelen van muziek.
Vormgeving is strak maar de bar past net niet onder de TV. dus er achter geplaatst.
Zeer gebruiksvriendelijk. Jammer dat de bijgeleverde handleiding niet in het NL is.

• Gebruiks vriendelijk
  • Geluid

Minpunten

• Handleiding vele talen maar geen NL

Wboper 12-02-2017

Makkelijk aansluiten

Geschreven voor: Samsung HW-K651 zilver

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik verbaast was dat je voor zo'n laag bedrag een goed klinkende multimedia installatie kan kopen. Je hoeft niet eens de handleiding te lezen stroom erop en spelen maar.

AMStH 16-01-2017

Prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-K651 zilver

We hebben deze soundbar (HW-K651) gisteren gekocht en direct aangesloten op onze nieuwe SUHD TV (ook van Samsung).
Vormgeving is strak en de bar past mooi onder de TV. Zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak
  • Uitbreidingsmogelijkheden
  • Vormgeving

jan de kok 12-01-2017

soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-K651 zilver

perfect geluid, mooi design. de aansluiting werkt heel gemakkelijk. geluid van iPad is heel goed.
ook tv geluid is zeer goed.

Alvin Schimmel 10-01-2017

Super geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-K651 zilver

Ik vind dit product erg goed. Het geluid is zo fijn en scherp. De meegeleverde subwoofer ( Draadloos ) maakt het geluid echt helemaal af! Ben zeer blij met dit product!

Pluspunten

• Draadloze Subwoofer
  • Schep Geluid
  • Makkelijke Gebruiksaanwijzing.

B. Leijten 06-01-2017

Mooi design. Sjieke uitstraling.

Geschreven voor: Samsung HW-K651 zilver

Het geluid is gewoonweg prachtig.
Zeer eenvoudig te installeren. Kortom het maakt het t.v. kijken (luisteren) erg aangenaam.

fred bijloo 30-12-2016

mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung HW-K651 zilver

Geweldig geluid zelfs met mijn gehoortoestellen in,
dat is heel lang geleden dat ik ook de gesprekken kon volgen op de tv, in een woord super.

Jadet 27-11-2016

Helder geluid, makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Samsung HW-K651 zilver

Deze soundbar heeft een mooi strak design, goed geluid en is makkelijk te bedienen.
Met de app die je kunt gebruiken op je telefoon, is het makkelijk om je geluid goed in te stellen. In de winkel klinkt het wat "blikkerig", maar kwam er thuis achter dat dit puur met de instellingen te maken had.
Je kan er eventueel nog boxen bijkopen maar vind dit persoonlijk niet nodig omdat de kwaliteit van het geluid uitstekend is!

Pluspunten

• Helder geluid
  • Goede prijs

Pdaniels 03-02-2017

Vond hem ook blikkerig bij Bcc klinken, heeft mij van koop weerhouden. Welke instellingen heeft het verschil thuis gemaakt? Bvd